Websites optimaliseren voor duurzame strategie
In deze sessie verkent Theo het snijvlak van duurzaamheid en conversie optimalisatie. De presentatie benadrukt de verschuiving van overmatige consumptie naar bewuste keuzes door duurzaamheid te integreren in bedrijfsstrategieën.
Theo bespreekt praktische tactieken zoals het vereenvoudigen van duurzame opties, het verbeteren van transparantie, en het gebruiken van standaarden om consumentengedrag te sturen. Het doel? Win-win scenario's creëren voor de planeet, bedrijven, en mensen.

Theo van der Zee
Theo van der Zee heeft meer dan 20 jaar ervaring met het bouwen en optimaliseren van websites. Hij werkt momenteel als freelance conversie optimalisatie specialist en heeft samengewerkt met meer dan 180 klanten in 10+ landen.
De afgelopen jaren heeft Theo zijn focus verlegd naar duurzaamheid, waarbij hij zijn expertise in onderzoek en experimenten inzet om bedrijven te helpen duurzame bedrijfspraktijken te implementeren. Hij heeft zich uitgebreid in dit gebied verdiept en intussen honderden boeken en academische artikelen bestudeerd. Als erkend expert is Theo ook een top-rated keynote spreker over dit onderwerp, en inspireert hij wereldwijd publieken om duurzaamheid te omarmen.