Sprekers
Dit zijn de sprekers van Emerce Conversion & Analytics 2025.
In this session, Andrey dives into ASICS' "hycremental" approach to UX optimization, a method blending incremental and hybrid strategies.
In this presentation Jorden Lentze will share 3 insights and 3 failures which he made while running app experiments for Booking.com.
Beyond process improvements, AI has the potential to replace traffic entirely by leveraging synthetic data and predictive models, enabling limitless testing without the need for real users.
In deze sessie ontdek je hoe je met het 6V-model verschillende onderzoeksmethoden combineert voor maximale conversie-impact.
Hoe weet je zeker dat de resultaten van een A/B-test betrouwbaar zijn? Bij NS International besloot men A/B-testen te hertesten om dit te ontdekken. Deze stap was het startpunt voor een transformatie in de experimenteercultuur en leidde tot significante verbeteringen in hoe de testen geanalyseerd werden.
Server-side tracking (and server-side tagging) is often described as a solution to many of the issues that plague the data industry. Whether it fixes third-party cookies or gets your data back from ad blockers, server-side is considered a tool that helps recover data from the abyss.In this presentation, Simo will make the claim that if you're using server-side for data recovery, you're using it wrong.
De uitvoering van de transformatie is in volle gang bij de Volksbank. De Bank verenigt haar organisatiestructuur en bundelt de krachten van de consumentenmerken in een sterk merk.
Tijdens deze presentatie deelt Joshua de ervaringen met GenAI, inclusief de mislukkingen en de succesvolle experimenten binnen de marketing afdeling.
Everyone reads reviews before buying. And people trust reviews like they trust personal recommendations. It is crucial for business.
Leer van de successen én obstakels van NS in de transitie naar een data- en experimentgedreven organisatie. Hoe bouw je écht een experimentation culture?
Deze presentatie laat zien hoe funda met data-analyse en experimenten hun vier kernsegmenten – serieuze zoekers, huiseigenaren, verkopers en makelaars – beter bedienen.
Discover the secrets of customer retention with this captivating discussion delivered with humor, storytelling, and actionable insights.
In this session, we’ll dive into the debugging options offered by leading analytics vendors, providing you with a comprehensive overview of the tools available to troubleshoot, optimize, and refine your analytics implementations.
Learn how to use Jobs to Be Done to create a seamless customer journey that drives scalable growth.
De presentatie benadrukt de verschuiving van overmatige consumptie naar bewuste keuzes door duurzaamheid te integreren in bedrijfsstrategieën.
Christian will share practical insights and best practices from real implementations, explaining how you can recover lost conversions, improve attribution accuracy, and enhance overall campaign performance.
De tijd waarin CRO-specialisten zich kunnen richten op het steeds een beetje verder optimaliseren van dezelfde elementen loopt ten einde. Terwijl AI zich daarmee bezighoudt, hebben wij onze handen vrij om grote, strategische experimenten op te zetten, klantinzichten te valideren en nieuwe groeikansen ontdekken.
In this session, we’ll compare industry-standard A/B testing tools, break down what causes performance bottlenecks, and uncover how to minimize speed loss without sacrificing experimentation quality.
This session explores how AI and data warehouse analytics will impact experimentation programs, through scale and business impact.
This session explores how AI and data warehouse analytics will impact experimentation programs, through scale and business impact.
While A/B testing is often considered the 'holy grail' within the industry, it's far from the only tool to validate your ideas. Qualitative and quantitative methods can also provide valuable insights